بهترین لپ تاپ ایسوس بالای 200 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ ایسوس بالای 200 میلیون تومان

برند ایسوس (Asus) در سال‌های گذشته نشان داده یکی از بهترین تولیدکنندگان لپ تاپ‌های میان‌رده و پرچم‌دار است. محصولات سری ROG ایسوس که در اصل برای اجرای بازی‌های گرافیکی و آنلاین سنگین بهینه‌سازی شده‌اند، با توان پردازشی و گرافیکی بالا علاوه بر بازی می‌توانند تمام وظایف تخصصی و حرفه‌ای را انجام دهند.

برند ایسوس در رده بالای ۲۰۰ میلیون تومان چند لپ تاپ قدرتمند عرضه کرده که در این مقاله با آنها آشنا می‌شوید. همان‌طور که انتظار می‌رود این لپ تاپ‌ها از نظر مشخصات سخت‌افزاری با داشتن جدیدترین قطعات بهترین عملکرد بین محصولات ایسوس را دارند. اما مزایای آنها به همین مورد ختم نمی‌شود و از نظر طراحی و استحکام هم بین لپ تاپ‌های برتر موجود در بازار قرار می‌گیرند.

بهترین لپ تاپ ایسوس بالای 200 میلیون تومان

لپ تاپ گیمینگ ۱۸ اینچی ایسوس ROG Strix Scar 18 – G834JYR-A

Picture1 jpg

صفحه نمایش ۱۸ اینچ
وزن ۳.۱ کیلوگرم
پردازنده اصلی Intel Core i9-14900HX
پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 4090
ظرفیت هارد ۲ ترابایت SSD
ظرفیت رم ۶۴ گیگ DDR5
باتری ۹۰ وات‌ساعت

نقاط قوت

  • پردازنده نسل جدید اینتل با عملکرد پردازشی قدرتمند
  • صفحه نمایش بزرگ ۱۸ اینچی با نرخ بروزرسانی بالا
  • عملکرد گرافیکی بی‌نظیر با پردازنده گرافیکی جدید RTX 4090
  • سیستم خنک‌کننده پیشرفته و قابل اطمینان

لپ تاپ Scar 18 با پردازنده اینتل Core i9-14900HX و کارت گرافیک RTX4090 یکی از قدرتمندترین لپ‌ تاپ‌های دنیا در حال حاضر محسوب می‌شود. این لپ تاپ به راحتی از پس سنگین‌ترین وظایف پردازشی و گرافیکی مثل اجرای بازی‌های ویدئویی 4K، پردازش ویدئو و رندرگیری از پروژه‌های ویدئویی و ۳ بعدی برمی‌آید.

صفحه نمایش ۱۸ اینچی لپ تاپ Scar 18 G834JYR-A با رزولوشن +QHD یا ۱۶۰۰×۲۵۶۰ پیکسل از نظر شفافیت رنگ، روشنایی و وضوح، عملکردی استثنایی و خیره‌کننده دارد. این صفحه نمایش با پوشش ۱۰۰٪ فضای رنگی DCI-P3 و sRGB یکی از قابل اطمینان‌ترین مانیتورهای موجود برای انجام کارهای گرافیکی، ویدئویی و انیمیشن به شمار می‌رود.

بدنه لپ تاپ اسکار ۱۸ مدل G834JYR-A از جنس آلیاژ آلومینیوم و پلی‌ کربنات است و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. با اینکه سایز این لپ تاپ ۱۸ اینچی است و یک اولترابوک به حساب می‌آید، فقط ۲۳ میلی‌متر ضخامت دارد. البته بهتر است توجه داشته باشید که مقاومت بالای بدنه و استفاده از آلومینیوم باعث شده وزن آن به ۳.۱ کیلوگرم برسد که قابلیت جابجایی آن را کاهش می‌دهد.

از نقاط قوت دیگر لپ تاپ Scar 18 G834JYR-A می‌توان به کیبورد آن اشاره کرد که برای تجربه گیمینگ روان طراحی شده است. کلیدهای این کیبورد به صورت کشیده طراحی شده‌اند تا موقع بازی راحت‌تر پیدا شوند. ایسوس در تولید این کیبورد مجموعه‌ای از کلیدهای ترکیبی را هم در اختیار کاربران قرار داده تا عملکرد آن را مطابق نیاز خود شخصی‌سازی کنند. ناگفته نماند که کیبورد این لپ تاپ از نورپردازی RGB با سفارشی‌سازی بالا هم پشتیبانی می‌کند.

نقطه قوت اصلی این لپ تاپ اما در بخش سخت‌افزاری و پردازشی آن قرار دارد. پردازنده اینتل نسل چهاردهم 14900HX با ۲۴ هسته فیزیکی و ۳۲ هسته مجازی بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای می‌تواند سنگین‌ترین وظایف پردازشی و محساباتی را اجرایی کند. عملکرد پردازنده قدرتمند این لپ تاپ با یک رم ۶۴ گیگ از نوع بسیار سریع DDR5 پشتیبانی می‌شود. هارد این لپ تاپ هم از نوع سریع SSD و با ظرفیت ۲ ترابایت انتخاب شده تا یکی از قدرتمندترین سیستم‌های پردازشی ایجاد شود.

برند ایسوس یکی از جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی برند NVIDIA یعنی RTX4090 را مسئول پردازش گرافیکی لپ تاپ اسکار ۱۸ کرده است که با داشتن ۱۶ گیگ حافظه GDDR6 رضایت سخت‌گیرترین گیمرها را هم برآورده می‌کند.

باتری لپ تاپ Rog G834JYR-A با ظرفیت ۹۰ وات‌ساعت برای کاربردهای روزمره و عمومی تا ۵ ساعت شارژ ارائه می‌دهد. این باتری از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با شارژ ۲۸۰ واتی در مدت زمان بسیار کوتاهی به شارژ ۱۰۰٪ می‌رسد.

لپ تاپ ایسوس ۱۸ اینچی Rog Strix Scar 18 G834JYR

Picture2 jpg

صفحه نمایش ۱۸ اینچ
وزن ۳.۱ کیلوگرم
پردازنده اصلی Intel Core i9-14900HX
پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 4090
ظرفیت هارد ۱ ترابایت SSD
ظرفیت رم ۶۴ گیگ DDR5
باتری ۹۰ وات‌ساعت

نقاط قوت

  • عملکرد پردازشی خارق‌العاده با پردازنده نسل ۱۴ اینتل
  • طراحی چشمگیر با بدنه مستحکم و مقاوم
  • مناسب برای اجرای وظایف حرفه‌ای سنگین (پردازش ویدئو، رندرگیری و اجرای بازی‌های گرافیکی 4K)
  • سیستم خنک‌کننده پیشرفته و کارآمد

لپ تاپ ۱۸ اینچی Scar 18 G834JYR نسخه استاندارد لپ تاپ‌های سری G834 محسوب می‌شود که با داشتن پردازنده‌های Core i9 14900HX و پردازنده گرافیکی GeForce RTX 4090 از قدرتمندترین لپ تاپ‌های فعلی در جهان به شمار می‌رود.

صفحه نمایش ۱۸ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰×۲۵۶۰ به کاربران امکان لذت بردن از جزئیات نمایشی در اجرای بازی‌های 4K و پخش انواع فیلم و انیمیشن را می‌دهد. تفکیک و وضوح رنگ‌ها در این لپ تاپ با پشتیبانی از کل فضای رنگی DCI-P3 و sRGB رضایت سخت‌گیرترین افراد را هم برآورده می‌کند.

ایسوس برای مقاوم ساختن بدنه این سری از لپ تاپ‌های خود، از آلیاژ آلومینیوم و پلی‌کربنات استفاده کرده که باعث شده وزن آن به حدود ۳.۱ کیلوگرم برسد. با اینکه اندازه این اولترابوک بیشتر از ۱۸ اینچ است، ضخامت آن فقط کمی بیشتر از ۲۳ میلی‌متر است و از نظر ظاهری زیبایی چشمگیری دارد.

کیبورد و تاچ پد این اولترابوک برای گیمینگ و فعالیت‌های حرفه‌ای مختلف با قابلیت شخصی‌سازی بالایی طراحی و عرضه شده است. کلیدهای کیبورد از اندازه و سفتی مناسبی برخوردار هستند و دارای یک نور پس‌زمینه RGB قابل تنظیم هستند. تاچ پد لپ تاپ ایسوس  Scar 18 G834JYR دارای سطح روان و دقت بالایی است و در صورت نیاز می‌تواند بدون هیچ مشکلی جایگزین موس شود.

بزرگ‌ترین مزیت خرید لپ تاپ Rog Scar 18 G834JYR دسترسی به جدیدترین پردازنده‌های اینتل و انویدیا (جی‌فورس) است که در کنار هم توان پردازشی حیرت‌انگیزی در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

پردازنده intel  Core i9 14900HX دارای ۲۴ هسته پردازشی است که ۸ تای آن هسته‌های اجرایی (P-cores) با قابلیت پردازش ۵.۸ گیگاهرتزی با پشتیبانی از هسته‌های مجازی هستند. ۱۶ هسته کاربردی (E-Cores) آن هم با ظرفیت پردازش حداکثر ۴.۱ گیگاهرتز عمل می‌کنند. این توان پردازشی برای اجرای تقریبا هر بازی یا برنامه‌ای هر چقدر هم که سنگین باشد کفایت می‌کند.

پردازنده گرافیکی GeFore RTX4090 با ۱۶ گیگ رم اختصاصی به گیمرها و کاربران حرفه‌ای اطمینان می‌دهد که با این لپ تاپ پرچم‌دار ایسوس تجربه‌ای روان و بدون لگ و وقفه خواهند داشت.

در اینجا شاید بد نباشد توجه داشته باشید که ظرفیت هارد این مدل ۱ ترابایت از نوع SSD است که تنها ویژگی متفاوت آن با مدل قبلی یعنی G834 JYR-A محسوب می‌شود.

سوالات متداول

بهترین لپ تاپ ایسوس بالای 200 میلیون کدام است؟

در حال حاضر دو لپ تاپ Rog Strix Scar 18 G834JYR و ROG Strix Scar 18 – G834JYR-A بهترین لپ تاپ ایسوس بالای 200 میلیون به شمار می‌روند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد