بهترین لپ تاپ های گیمینگ دل

بهترین لپ تاپ های گیمینگ دل

یکی از شرکت‌های فعال در زمینه طراحی و تولید انواع لپ تاپ را باید کمپانی مشهور دل (Dell) معرفی کرد. این شرکت موفق شده است دستگاه‌های زیادی را تولید و روانه بازار کند که هر کدام از آن‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف قرار دارند. این لپ تاپ‌ها با قابلیت‌ و مشخصات فنی متفاوت تولید شده‌اند. به عنوان مثال، کمپانی دل موفق شده است لپ تاپ‌ گیمینگ خود را با مشخصات فنی ایده‌آل روانه بازار کند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند پردازش‌های مختلف را به سادگی انجام دهند. توصیه می‌کنیم با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. توجه داشته باشید امکان خرید کلیه دستگاه‌ها از فروشگاه دیجی مولتی به صورت نقد یا اقساط فراهم است.

لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ دل

لپ تاپ گیمینگ دل مدل G15 5530-B

صفحه نمایش 15.6 اینچ
پردازنده Intel Core i7 13650HX
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX4050 6GB GDDR6
حافظه رم 16 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی 1 ترابایت SSD
باتری 86 وات ساعت

نقاط قوت

  • حافظه رم با کیفیت
  • پردازنده قدزتمند
  • باتری با شارژدهی بالا

یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های گیمینگ تولید شده از سوی کمپانی دل را باید لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی دل مدل G15 5530-B معرفی کرد. این دستگاه مجهز به سخت افزارهای قدرتمند بوده که باعث می‌شود کاربران و گیمرها بتوانند تجربه‌ای ایده‌آل از اجرای دستورها کسب کنند.

یکی از ویژگی‌های مهم این لپ تاپ دل را باید خروجی‌های هوای تعبیه شده در اطراف دستگاه بوده که می‌توانند باعث شوند حرارت تولید شده از درون محفظه لپ تاپ خارج شود. خروج گرما از درون محفظه لپ تاپ تاثیر مستقیم روی طول عمر آن خواهد داشت که باید مدنظر قرار دهید. از طرف دیگر وزن لپ تاپ گیمینگ دل مدل G15 5530-B برابر با 2.81 کیلوگرم بوده که کمی سنگین به نظر می‌رسد، اما کاربران در حمل و نقل دستگاه مشکلی نخواهند داشت.

قدرت لپ تاپ 15 اینچی گیمینگ دل مدل G15 5530-B توسط پردازنده اصلی و قدرتمند Intel Core i7 از سری 13650HX تامین می‌شود. این  سی پی یو (پردازنده) اصلی را باید یکی از تراشه‌های قدرتمند عنوان کرد که می‌تواند موجب جلب رضایت کاربران شود. از طرف دیگر باید به پردازنده گرافیکی قدرتمند دستگاه اشاره کنیم. این لپ تاپ گیمینگ دل دارای پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX4050 بوده که ظرفیت آن برابر با 6 گیگابایت است. همچنین نوع کارت گرافیک دستگاه GDDR6 بوده که نشان می‌دهد لپ تاپ گیمینگ می‌تواند عملکردی منحصر به فرد از خود در اجرای دستورها ارائه کند.

لپ تاپ گیمینگ دل مدل G15 5530-B مجهز به صفحه نمایش جذاب و باکیفیت 15.6 اینچ بوده که وضوح آن برابر با 2560×1440 پیکسل است. شما می‌توانید روی کیفیت بالای صفحه نمایش حساب باز کرده و محتواهای ویدیویی و تصویری را باکیفیت بسیار عالی مشاهده کنید. انرژی لپ تاپ گیمینگ دل مدل G15 5530-B توسط باتری قدرتمند 6 سلولی 86 وات ساعت تامین می‌شود که می‌تواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

در حالت کلی باید بدانید لپ تاپ‌های گیمینگ در زمینه ماندگاری شارژ به لطف باتری‌های قدرتمند خود، شرایط ایده‌آل و منحصر  به فردی دارند. مدت زمان ماندگاری شارژ باتری این دستگاه می‌تواند برابر با 3 الی 6 ساعت باشد که در نوع خود، بی‌نظیر است. به طور کلی، این دستگاه یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 80 میلیون است که شما می‌توانید لپ تاپ گیمینگ دل مدل G15 5530-B را به صورت نقد و اقساط از فروشگاه دیجی مولتی خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن مورد استفاده قرار دهید.

لپ تاپ گیمینگ دل مدل GAMING G16 7620-A

صفحه نمایش 16 اینچ
پردازنده Intel Core i9 12900H
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX3070Ti 8GB GDDR6
حافظه رم 16 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی 1 ترابایت SSD
باتری 86 وات ساعت

نقاط قوت

  • پردازنده قدرتمند اینتل
  • کارت گرافیک مناسب
  • هارد با ظرفیت بالا

لپ تاپ گیمینگ 16 اینچی دل مدل GAMING G16 7620-A را باید به عنوان یکی دیگر از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ تولید شده از سوی برند دل دانست. این لپ تاپ دارای خروجی‌های هوای ایده‌آل بوده که می‌توانند تاثیر زیادی روی عملکرد و طول عمر آن داشته باشند. وزن این دستگاه برابر با 2.7 کیلوگرم بوده و اینطور که پیداست، وزن دستگاه‌های گیمینگ دل به لطف متریال باکیفیت آن‌ها پایین نبوده که امری طبیعی به نظر می‌رسد. از دیگر مزایای این دستگاه باید به جنس بدنه آن اشاره کرد که می‌تواند نویددهنده طول عمر بالای محصول باشد.

لپ تاپ گیمینگ دل مدل GAMING G16 7620-A مجهز به پردازنده اصلی اینتل Core i9 از سری 12900H بوده که می‌تواند قدرت بالایی را به کاربران هدیه کند.

در کنار پردازنده اصلی باید به پردازنده گرافیکی اشاره کنیم که مهم‌ترین وظیفه را در اجرای دستورهای گرافیکی پیرامون گیم دارد. خوشبختانه در لپ تاپ گیمینگ دل مدل GAMING G16 7620-A شاهد یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های گرافیکی هستیم و آن هم NVIDIA GeForce RTX3070Ti بوده که با ظرفیت 8 گیگابایت از نوع GDDR6 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. از دیگر مزایای دستگاه می‌توان به ترکیب شدن پردازنده اصلی اینتل با پردازنده گرافیکی NVIDIA اشاره کرد که سازگاری بسیار خوبی با یکدیگر دارند و طبیعی است عملکردی ایده‌آل را شاهد باشید.

از دیگر بخش‌های مهم لپ تاپ گیمینگ دل مدل GAMING G16 7620-A را باید باتری آن دانست. این دستگاه مجهز به باتری قدرتمند 6 سلولی 86 وات ساعت بوده و می‌تواند برای مدت زمان 3 الی 6 ساعت ماندگاری شارژ داشته باشد. توجه داشته باشید این دستگاه شرایط ایده‌آل را ارائه می‌کند و شما می‌توانید روی عملکرد آن حساب ویژه‌ای باز کنید.

در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های گیمینگ دل را خریداری کنید، توصیه می‌کنیم لپ تاپ گیمینگ دل مدل GAMING G16 7620-A را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خرید مدنظر قرار دهید. شما می‌توانید این دستگاه را به صورت نقد یا اقساط از فروشگاه دیجی مولتی خریداری کنید.

لپ تاپ گیمینگ دل مدل G15 5530-A

صفحه نمایش 15.6 اینچ
پردازنده Intel Core i7 13650HX
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX4050 6GB GDDR6
حافظه رم 16 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی 512 گیگابایت SSD
باتری 86 وات ساعت

نقاط قوت

  • حافظه رم با ظرفیت بالا
  • هارد مناسب
  • سی پی یو قوی

در صورتی که قصد دارید یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های تولید شده از سوی کمپانی دل برای کارهای گیمینگ را خریداری کنید، توصیه می‌کنیم لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی دل مدل G15 5530-A را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی مدنظر قرار دهید. این دستگاه دارای قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی بوده که می‌تواند باعث جلب توجه کاربران شود.

از مهم‌ترین مزایای این دستگاه می‌توان به خروجی‌های هوای آن اشاره کرد که باعث می‌شود کاربران بتوانند از طول عمر بالای دستگاه بهره‌مند شوند. به عنوان مثال، وجود گرما در محفظه شارژ می‌تواند باعث کاهش طول عمر دستگاه شود که توسط به این نکته ضروری است. از طرف دیگر وزن لپ تاپ گیمینگ دل مدل G15 5530-A برابر با 2.81 کیلوگرم بوده که می‌تواند باعث شود کاربران در حمل و نقل آن مشکل نداشته باشند.

قدرت لپ تاپ 15 اینچی گیمینگ دل مدل G15 5530-A توسط پردازنده اصلی اینتل Core i7 از سری 13650HX تامین می‌شود. این پردازنده اصلی می‌تواند قدرت بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار دهد. شما می‌توانید از عملکرد این دستگاه بیشترین بهره را ببرید. فرکانس پردازنده در بازه 2.6 الی 4.9 گیگاهرتز قرار دارد و می‌تواند نشان‌دهنده بهترین عملکرد از سوی دستگاه باشد. شما در این پردازنده شاهد 14 هسته حقیقی در کنار 20 هسته مجازی خواهید بود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید سرعت بالا در اجرای دستورها را شاهد باشید.

پردازنده گرافیکی موجود در لپ تاپ گیمینگ دل مدل G15 5530-A از نوع NVIDIA GeForce RTX4050 بوده و ظرفیت آن هم برابر با 6 گیگابایت است. از طرف دیگر نوع پردازنده گرافیکی، GDDR6 بوده که نشان‌دهنده بهترین عملکرد از سوی دستگاه خواهد بود.

شما می‌توانید به لطف چنین پردازنده گرافیکی قدرتمندی، تجربه‌ای ایده‌آل از اجرای دستورها را کسب کنید. از دیگر ویژگی‌های مهم ‌لپ تاپ گیمینگ دل مدل G15 5530-A باید به حافظه رم پیش فرض 16 گیگابایت آن اشاره کرد که از نوع DDR5 4800MHz بوده و از طرف دیگر نباید حافظه ذخیره‌سازی دالی 512 گیگابایت اس اس دی دستگاه را نادیده گرفت. شما می‌توانید به لطف این حافظه ذخیره‌سازی داخلی، ذخیره‌سازی حجم قابل قبول از اطلاعات را انجام دهید. همچنین امکان نقل و انتقال سریع اطلاعات برای کاربران با استفاده از هاردهای SSD در کنار سرعت بالا در اجرای ویندوز دور از ذهن نیست.

لپ تاپ گیمینگ دل مدل Latitude 5530-B

صفحه نمایش 15.6 اینچ
پردازنده Intel Core i5 1235U
پردازنده گرافیکی Intel IRIS Xe
حافظه رم 16 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایت SSD
باتری 58 وات ساعت

نقاط قوت

  • پردازنده قدرتمند
  • کارت گرافیک قوی
  • باتری مناسب

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اينچي دل مدل Latitude 5530-B از بهترین و جذاب‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ تولید شده از سوی کمپانی دل بوده که می‌تواند عملکردی بی‌نظیر از خود ارائه کند. این دستگاه دارای قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی بوده که می‌تواند باعث شود ارائه عملکردی ایده‌آل را شاهد باشیم.

این دستگاه ظاهر زیبایی دارد و باید به این مسئله توجه داشته باشید. از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ دل مدل Latitude 5530-B را می‌توان وزن ایده‌آل 1.59 کیلوگرمی آن دانست که در جلب نظر کاربران تاثیر زیادی دارد. شما می‌توانید این لپ تاپ گیمینگ سبک دل را به سادگی با خود حمل کنید.

قدرت لپ تاپ گیمینگ دل مدل Latitude 5530-B توسط پردازنده اصلی اینتل Core i5 از سری 1235U تامین می‌شود که می‌توان آن را یکی از بهترین و ارزشمندترین پردازنده‌های موجود در لپ تاپ‌های گیمینگ به حساب آورد. از طرف دیگر نباید فرکانس پردازنده را نادیده گرفت که در بازه 1.3 الی 4.4 گیگاهرتز قرار گرفته و تاییدکننده قدرت بالای دستگاه است. در کنار این پردازنده اصلی شاهد پردازنده گرافیکی Intel IRIS Xe خواهید بود که توانمندی خوبی دارد و می‌تواند دستورهای گرافیکی را به سادگی اجرا کند.

سخن آخر

کمپانی دل را باید یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه طراحی و تولید لپ تاپ معرفی کرد. این کمپانی موفق شده است محصولات قدرتمند زیادی را روانه بازار کند که در میان آن‌ها، لپ تاپ‌های گیمینگ دل درخشش بیشتری دارند. در صورتی که قصد دارید بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ دل را بشناسید، ما در این بخش تعدادی از بهترین مدل‌های آن را به شما معرفی کردیم و مزایا و معایب لپ تاپ های Dell با کاربری گیمینگ را مورد بررسی قرار دادیم. کلیه دستگاه‌ها را می‌توانید از فروشگاه دیجی مولتی به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

پرسش‌های متداول کاربران

آیا لپ تاپ‌های گیمینگ دل برای انجام کارهای گرافیکی مناسب هستند؟

بله؛ لپ تاپ‌های گیمینگ به دلیل در اختیار داشتن سخت افزارهای قدرتمند می‌توانند گزینه‌ای ایده‌آل برای کارهای گرافیکی شناخته شوند.

آیا لپ تاپ‌های گیمینگ دارای نمایشگرهای باکیفیت هستند؟

بله، لپ تاپ‌های گیمینگ دارای صفحه نمایش‌های جذاب و باکیفیت هستند که این مسئله برای گیمرها و سایر کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد